Administrație

Documentele care expiră pe perioada stării de urgență vor fi valabile până în 15 aprilie

Decretul privind instaurarea stării de urgență prevede că o serie de documente eliberate de autoritățile publice și care urmează să expire își vor menține valabilitatea, până la finalizarea acestei perioade.

Cărțile de identitate, vizele de reședință, dar și autorizațiile de construcție și certificatele de urbanism care expiră pe perioada stării de urgență vor fi valabile până la sfârșitul acesteia. Măsura a fost luată pentru a preveni aglomerația în instituțiile statului, în contextul epidemiei de coronavirus.

„Articolul 14 din decretul instituirii stării de urgență care spună că se menține valabilitatea documentelor eliberte de autoritățile publice care expiră pe perioada stării de urgență. Cartea de identitate, cartea de identitate provizorie, viza de reședință, dacă acestea expiră pe perioada stării de urgență, ele își mențin valabilitatea până la sfârșitul stării de urgență. La fel, este valabil pentru autorizațiile de construcție sau pentru certificatele de urbanism. Dacă cuiva, în această perioadă, îi expiră valabilitatea, să știe că se prelungește valabilitatea pe întreaga perioadă a stării de urgență, tocmai pentru a nu îngrămădi oamenii la ghișee”, a declarat primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, într-o conferință de presă.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.