Economie

S-au înmulțit utilizatorii aplicației E.On Myline și activările facturii electronice

Numărul clienților E.On care apelează la soluțiile online oferite de companie a crescut semnificativ în ultimele luni, de la obținerea sau transmiterea de informații și documente, până la racordarea la sistemul de distribuție și efectuarea de plăți, informează compania.

În luna iunie s-au înregistrat circa 15.000 de conturi online noi E.On Myline, o creștere cu aproximativ 230% față de luna iunie a anului trecut. Tot în luna iunie, 26.000 de clienți au descărcat aplicația Myline pentru telefonul mobil, de cinci ori mai mult față de aceeași lună a anului trecut. Și plata online a facturilor a devenit tot mai uzuală, în luna iunie fiind făcute 440.000 de plăți, cu 145% mai multe comparativ cu iunie 2019. În primele șase luni ale acestui an, numărul plăților efectuate prin Myline a depășit 2,5 milioane.

„Mai ales în această perioadă dificilă, generată de pandemia CoVid-19, îi încurajăm să apeleze cu încredere la aceste mijloace sigure și facile care permit comunicarea cu compania noastră mai rapid și în condiții de siguranță”, a declarat Andreea Ioniță, director general adjunct E.On România.

În același registru ascendent se încadrează și transmiterea indexului indicat de contorul de gaz/electricitate, în luna iunie fiind transmise 420.000 de autocitiri prin portalul nostru, cu 145% mai mult decât în luna similară a anului anterior.

Factura electronică a câștigat teren în fața celei tradiționale, 1 din 6 clienți optând pentru acest tip de factură, economisindu-se astfel anual circa un milion de euro.

E.On își propune ca până la finalul anului 2020 să reducă cu 40% consumul de hârtie folosită pentru activitățile interne și în relația cu clienții.

PUBLICITATE

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.