Sport

Sâmbătă, Sălciua Trail Run, concurs de alergare pe Valea Arieșului

Toate cursele din cadrul concursului de alergare Sălciua Trail Run vor avea loc sâmbătă, 10 iulie. Se anunță o zi de weekend în natură, cu alergare și experiențe de neuitat.

Programul curselor de alergare

Crosul Liliecilor – 15 km – Sâmbătă, 10 Iulie 2021, start ora 11:00
Family and Young Run – 5 km – Sâmbătă, 10 Iulie 2021, start 17:00
Kids Run – 400-800 m – Sâmbătă, 10 Iulie 2021, start 17:15
Cursa Zmeilor – 28 km – Sâmbătă, 10 Iulie 2021, start 11:00

Sălciua Trail Run este o nouă competiție de alergare trail marca Club Sportiv Atletic Cluj, similar cu #StartSmida2021.

Sălciua este situată pe valea Arieșului, în inima Munților Apuseni, într-un cadru natural unic, traseele îți vor oferi experiențe diverse, vei alerga prin rezervații naturale, prin zone de dealuri și pășuni, prin zonele cascadelor și peșterilor unice.

Reguli de desfășurare a probelor

  • Pe perioada concursului și la Start nu este obligatorie masca
  • Se va păstra distanță de 2 m
  • Se va pleca în grupuri de câte 10 alergători
  • Cronometrarea se face ținând cont de timpul înregistrat între Start și Sosire

Sfaturi înainte de concurs

  • Odihnește-te și mănâncă bine în zilele premergătoare cursei
  • Fă-ți o minimă strategie de cursă. Ia în calcul punctele tale forte, dar și pe cele mai slabe, specificul cursei alese (diferență de nivel, distanță etc.).
  • Asigură-te că ai un echipament rezistent la drumuri accidentate, la soare, la vânt și la eventuale intemperii ce pot apărea firesc, vara, în zonele montane. E de preferat să utilizezi încălțăminte pe care ai „rodat”-o deja măcar puțin și știi că e confortabilă.
  • Leagă-ți bine șireturile, dozează-ți efortul în funcție de cum știi că reziști, zâmbește și fă din cursa asta una care la final, odată cu medalia primită, să îți ofere bucurie, satisfacție, un sentiment de împlinire și de „mission acomplished”.

Calculează-ți resursele fizice interne (pe care tu ți le cunoști cel mai bine) și cele externe de care ai nevoie (hidratare, mâncare).

PS: Nu e recomandat să schimbi meniul tău obișnuit înaintea cursei! Stomacul poate avea dificultăți în a se adapta rapid la un altfel de „input”.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.