Social

Bun de la Abrud – în căutarea unui brand local. Pentru început, abrudenii reiau șezătorilor de altădată

Centrul orașului Abrud (fotografie de arhivă)

Autoritățile locale din orașul Abrud se declară interesate să construiască un nou brand local pentru localitatea lor. Pentru început s-au gândit că produsele locale ar putea sta sub semnul „bun de la Abrud” și au decis reluarea unui mai vechi obicei de socializare – șezătoarea.

„Bun de la Abrud! Tradiția unor produse de calitate, specifice Țării Moților, va fi reluată și în orașul Abrud, unde am reînviat șezătorile de altădată. Suntem în căutarea unui brand care să ne reprezinte și care să fie reprezentativ pentru orașul nostru”, se arată pe pagina de socializare a Primăriei orașului Abrud.

În ceea ce privește brandul local, reprezentanții locali spun că s-au gândit la sloganul „Bun de la Abrud”, „dar așteptăm și sugestiile dumneavoastră! Până atunci, ne face o deosebită onoare să oferim o parte din primele rezultate ale muncii noastre comunității din Ungaria înfrățite cu noi, mai precis Dabas”.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.