Administrație

Primăria Aiud reacționează și cere relații privind „frigul îngrozitor din saloanele” Spitalului Municipal

Primăria Aiud a reacționat la o sesizare făcută de un cetățean din municipiul Aiud care a denunțat mai multe aspecte necorespunzătoare cu care s-ar fi confruntat în cadrul spitalului municipal.

Primăria Aiud a reacționat la o sesizare făcută de un cetățean din municipiul Aiud care a denunțat mai multe aspecte necorespunzătoare cu care s-ar fi confruntat în cadrul spitalului municipal.

„Un cetățean aiudean a relatat recent experiența pe care a trăit-o atunci când a avut nevoie de servicii medicale de urgență în cadrul Compartimentului Primiri-Urgențe și în cadrul Ambulatoriului din Spitalul Municipal Aiud. Acesta a denunțat „frigul îngrozitor din saloane”, timpul mare de așteptare, atitudinea inadecvată a personalului medical sau nepurtarea măștii de protecție de către asistente și pacienți”, se arată în reacția publică a municipalității aiudene.

Reprezentanții Primăriei Aiud spun că, „având în vedere cele de mai sus, am transmis conducerii Spitalului Municipal Aiud o adresă scrisă prin care am solicitat să discute criticile exprimate împreună cu medicii din spital, să lămurească public aspectele sesizate și să identifice cu exactitate persoanele angajate în cadrul Spitalului Municipal Aiud la care face referire cetățeanul respectiv”.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.