Economie

Numărul comenzilor de flori a crescut de 25 ori în perioada 1- 8 martie

Numărul comenzilor înregistrate la florăriile partenere foodpanda a crescut de 25 de ori în intervalul 1 – 8 martie, cu ocazia celor două sărbători ale primăverii, comparativ cu media săptămânală din prima lună și jumătate a anului.

Potrivit datelor platformei de comenzi și livrări rapide foodpanda, vârful comenzilor de la florăriile disponibile în secțiunea Shops/Magazine din aplicația foodpanda a fost atins în data de 8 martie, de Ziua Internațională a Femeii.

Totodată, compania a înregistrat o creștere semnificativă a comenzilor și pe segmentul de produse de beauty, foarte solicitate în această perioadă. Astfel, în intervalul 14 februarie – 8 martie (între Ziua Îndrăgostiților și Ziua Internațională a Femeii), numărul comenzilor pentru produsele cosmetice a crescut de aproape trei ori.

Valoarea medie a unei comenzi specifice pentru această perioadă, care a inclus produse de cosmetică sau flori, a fost de 110 lei. Cea mai mare comandă a fost înregistrată în Cluj-Napoca, în valoare de 690 lei, și a constat în mai multe buchete de crini și de lalele colorate.

Potrivit reprezentanților companiei, în topul orașelor care au generat cele mai multe comenzi în intervalul 14 februarie – 8 martie, s-au aflat: Cluj-Napoca, București, urmate de Brăila, Constanța și Botoșani.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.