Administrație

Primăria Aiud își propune să „dea șah birocrației”

„Din 2 decembrie 2021 dăm șah birocrației!”, debutează abrupt o postare pe pagina de Facebook a Primăriei municipiului Aiud, instituția anunțând astfel că este pe cale să lanseze o platformă online pentru comunicarea cu departamentele primăriei.

„În câteva zile lansam o platformă online importantă pentru municipiul Aiud, prin care cetățenii vor putea efectua online o mulțime de operațiuni, nefiind necesar să se mai deplaseze fizic la sediul instituției”, se explică în informarea publică, care adaugă că marți „am avut o nouă întâlnire de lucru în urma căreia am stabilit ca platforma să fie lansată pe data de 2 decembrie 2021”.

Principalele servicii ale administrației locale care vor fi disponibile online sunt:

  • Programări pentru căsătorie civilă / eliberare acte de identitate;
  • Cereri pentru certificat de urbanism;
  • Cereri pentru eliberarea de adeverință Registrul Agricol;
  • Eliberare certificat de atestare fiscală;
  • Cereri de informații de interes public.

Și ar mai fi și „multe altele”. „Practic cea mai mare parte din relaționarea cetățeanului cu Primăria municipiului Aiud se va digitaliza, în urma implementării proiectului ‘Administrație publică locală eficientă pentru cetățeni’, accesat de UAT Aiud și finanțat prin intermediul Programului Operațional Capacitate Administrativă”, mai precizează reprezentanții Primăriei Aiud.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.