
Consiliul Județean Alba a inițiat un program de instruire și îmbunătățire a nivelului de competențe profesionale și îndrumare metodologică a personalului care activează în domeniul asistenței sociale, din cadrul unităților administrativ teritoriale din județ, încadrat pe funcția publică cu studii de specialitate sau cu atribuții în domeniul social. Programul se va desfășura în colaborare cu Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba.
Potrivit obiectivului de îmbunătățire a nivelului de competențe profesionale ale personalului care activează în domeniul asistenței sociale, dar și din perspectiva datelor obținute în urma activității de coordonare și constituire a comitetelor comunitare consultative desfășurate la sediul primăriilor din județ, Consiliul Județean Alba va derula un program de instruire ce se va concretiza pe parcursul lunilor octombrie și noiembrie.
Aceasta activitate, care se adresează, ca și grup țintă, asistenților sociali angajați ai unităților administrativ teritoriale din județ, a debutat cu tema: Prezentare privind documentul ancheta socială și modul de completare al acesteia.
La întâlnire au participat specialiști din cadrul Consiliului Județean Alba și Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Alba, precum și reprezentanți ai unităților administrativ teritoriale din zonele Alba Iulia, Blaj, Sebeș, urmând o nouă întâlnire cu cei din zonele Zlatna, Munții Apuseni și Baia de Arieș.
Comentarii recente